dinsdag 27 augustus 2013

Dingen die je absoluut aan je kind met laten weten!

       Dingen die je absoluut aan je kind met laten weten!

Ik hou van je
 
Niks wat je ooit zou doen of zegt zal dat houden van veranderen
Je bent geweldig
Ik kijk altijd naar je met verwondering niet alleen hoe je uitziet maar
voor de persoon wie je bent.
 
Er is niemand zo uniek als jij op deze wereld, niemand
 
Het is oké om te huilen. Mensen schreeuwen wel eens als ze gekwetst zijn of boos of verdrietig. Emoties zoals blij, boos, verdrietig, bang en eenzaam horen bij het leven en ook grote mensen huilen wel eens, dat is normaal.
 
Schat je hebt een fout gemaakt maar fouten maken is menselijk. Ik maak ook wel eens fouten en samen kunnen we dit oplossen. Wat kunnen we er samen aan doen en hoe kan ik je helpen? Ik weet dat het je spijt, mij spijt het ook.
 
Ik ben trots op je je hebt de juiste keuze gemaakt. Ik weet dat het niet makkelijk was daarom ben ik ook zo trots op jou.
 
Sorry lieverd maar nu heb ik een fout gemaakt, het spijt me!
 
Je mag altijd je gedachten of meningen veranderen
 
Wat een goed idee je hebt alles doordacht!
 
Vertel me meer hoe kom je bij dit goede idee?
 
Dat heb je goed gedaan schat, om die oude vrouw even te helpen!
 
Ik heb een verrassing voor je. het is niet je verjaardag maar gewoon zo omdat ik van je hou, een kleinigheidje
 
Wat zou jij graag willen doen met je leven?
 
Ik ben er altijd voor je, maakt niet uit wat het is.
 
Je kan altijd met me komen praten.
 
Ik zal je nooit in de steek laten
 
Alstublieft en bedankt zijn twee belangrijke woorden die moet je je eigen maken
 
Ik heb je gemist, hoe was jou dag?
 
Indien het je zelf niet lukt lieverd, dan roep me maar kom ik je helpen
 
 
 
Laat me altijd weten wat jou wensen en dromen zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten