maandag 26 augustus 2013

De Nail trends van 2013

De Nail trends van 2013


In het jaar 2013 gaan we allerlei mode verschijnselen toepassen op onze nagels.
Ik had nog nooit van Kranten Nagels gehoord totdat ik een artikel in de Cosmpolitan las.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het is een leuke techniek waar je allerlei variaties op kunt bedenken.





Je hebt er voor nodig mondwater of een klein scheutje wodka.
Leg een wattenstaafje klaar zodat je snel een paar foutjes weg kunt werken.
Leg een krant klaar. Hou de nagel even ondergedompeld in een klei bakje waar je de wodka of het mondwater in hebt gedaan. Leg de krant op zijn kop met de letters die je wilt hebben op je nagel.
Je drukt nu heel voorzichtig met je vinger maar niet zo hard dat je door de krant heen drukt.
Trek voorzichtig de krant er van af en als je het goed hebt gedaan zie je de letters van de krant nu op je nagel. laat dit even drogen en lak hem dan af met een Finsihing Top Coat. Om te variëren kan je de ene nagel gewoon doen en de ander op de kop of je kan zelfs met kleur werken.




De Tribal Nagels kan je maken met je eigen fantasie. Je kan deze nagels maken met felle kleuren maar ook in zwart-wit. je hebt wel een vaste hand nodig om deze nagels te maken.
Ik heb de mijne in zwart.wit gemaakt omdat ik dat mooi vond. Voor de dames die geen vaste hand hebben kan je ook nagellak pennen krijgen. Ikz elf heb een vaste hand dus ik kan de lijnen zo trekken. Je begint met een basiskleur en ik heb daarvoor zilver gebruikt.

Schilder dan de lijnen die je wilt hebben ik ben begonnen met dwarse strepen. de en lijn wat dikker dan de andere. je kan nu je eigen fantasie gebruiken en bolletjes tussen de lijnen maken of een kartelrand of hartjes, wat je maar wilt. Índien je niet zeker bent teken eerst het patroon wat je wilt maken op papier uit. Je kan ook verschillende patronen op de nagels doen, ziet cool uit.

Na een paar seconden wachten druk je alle blaadjes voorzichtig in de polish. Breng daarna bijvoorbeeld ene laagje glitter lak aan en je hebt een nagel die leuk in het oog springt.




Neutrale nagellak is het helemaal voor de lente.
Zachte crèmekleurige tinten van
bijvoorbeeld Chanel doen
het goed dit voorjaar.






Wat ook helemaal populair
is zijn twee kleuren nagellak
met design effecten.













Als je een vinger wilt laten opvallen met iets aparts dan moet je eens experimenteren met droog bloemetjes. Je krijgt soms een bos bloemen en dan kan je gips kruid of andere kleine bloemen apart leggen en drogen. Bewaar ze in een potje want het ziet hartstikke leuk en trendy uit om ze op je nagels te verwerken. Je kan ze op alle nagels doen. Breng een laag polish aan en laat deze drogen. Breng de tweede laag aan en pak dan voorzichtig het bloemetje op. Ik doe dit met een tandenstoker. Plaats het bloemetje zorgvuldig op de nagel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten